Prinášame vám prehľad vybraných funkcií, ktoré sme za posledné obdobie zapracovali do programu.
Modul na evidenciu došlých preddavkových faktúr dostal zelenú a my vám ho vieme ponúknuť priamo v ERP systéme ONIX. Zaevidovanie preddavkových faktúr alebo daňových dokladov k prijatej platbe nájdete v najnovšej verzii programu. V prípade, ak tento modul nemáte aktívny, stačí nás kontaktovať na našom HOTLINE alebo prostredníctvom e-mailu: servis.onix@kros.sk a radi Vám ho sprístupníme.
Návod na prácu s došlými preddavkami nájdete na nižšie uvedenom odkaze:
Do infopanela pre nákupné doklady, ako je napríklad príjemka, sme doplnili informáciu o poslednom nákupe. V predchádzajúcich verziách bol dostupný iba posledný nákup na partnera, ktorý bol použitý na doklade. Túto funkčnosť sme zachovali a zároveň rozšírili o posledný nákup bez ohľadu na partnera.
Pretože si myslíme, že viac informácií o nákupných cenách rovná sa lepšie rozhodnutia pri cenotvorbe.

V prípade, ak potrebujete naraz uložiť viacero tlačových zostáv do jednotlivých súborov, napríklad vo formáte PDF, je pre vás táto novinka ušitá na mieru. Okrem hromadného uloženia súborov sme pridali aj možnosť hromadnej tlače označených dokladov.
Návod k hromadnej funkcii nájdete na nižšie uvedenom odkaze:
Doplnili sme nový stĺpec – Kódy karty do evidencie Stav na sklade, aby vyhľadávanie medzi skladovými kartami bolo opäť o niečo jednoduchšie.

Pre zvýšenú spoľahlivosť a jednotnosť údajov sme zapracovali funkciu uzamknutia dokladu pri vytvorení prepojeného dokladu. Napríklad, ak z objednávky vytvoríme prepojený doklad faktúra, tak objednávka sa zamkne, aby užívatelia už nemali možnosť meniť jej údaje.
Odomknúť doklad bude mať možnosť iba ten užívateľ, ktorý má na odomykanie dokladov práva. Tieto práva upravujú iba užívatelia, ktorí majú príznak Správca.
Funkcia je dostupná v obchodnom cykle. V prípade záujmu prosíme o kontaktovanie nášho HOTLINE alebo prostredníctvom e-mailu: servis.onix@kros.sk
Súčtový infopanel je dostupný už aj v ERP systéme ONIX. Zobraziť si ho môžeme vo vybraných dokladových evidenciách. Pri dokladoch, ktoré obsahujú úhradu, ako napríklad faktúry, dobropisy alebo predfaktúry, sú doplnené aj údaje Zostáva uhradiť a Uhradené.

Táto funkcia je dostupná iba pre ONIX 2.0 (postgreSQL). V prípade, ak ešte nemáte prevedený ONIX na ONIX 2.0 (postgreSQL), prosíme o kontaktovanie nášho HOTLINE alebo prostredníctvom e-mailu: servis.onix@kros.sk
Práca so skupinami skladových kariet, služieb, zariadení alebo partnerov bude vďaka hromadnej funkcii pohodlnejšia. Stačí si označiť vybrané skladové karty alebo partnerov, následne vybrať, ktorú skupinu chceme vymazať a potvrdiť voľbu. Vymazať skupiny vieme po jednom alebo všetky naraz.

Táto funkcia je dostupná iba pre ONIX 2.0 (postgreSQL). V prípade, ak ešte nemáte prevedený ONIX na ONIX 2.0 (postgreSQL), prosíme o kontaktovanie nášho HOTLINE alebo prostredníctvom e-mailu: servis.onix@kros.sk